Fina dagar

Hemma igen efter 4 grymma dagar i Torreby hos bästa Lykke och hela Koch-familjen såklart. Har bland annat;

- varit i Hunnebo strand och kollat på Badjävlar (stand up med svenska kändisar).
- träning och löprunda med dopp i havet som avslut.
- bakat miljoner kakor och städat hela (okej, inte hela men stor del) huset.
- bara chillat, skrattat och haft det mysigt.
- handlat mat i 4 timmar för x-antal tusen, fick fälla ner sätena i bilen för att få med allt hem. (Trots detta fick jag och gulliver åka och handla massa nästa dag, haha)
- jag och Noa satte upp två tält helt själva, duktigt! (Som jag inte ens tror någon sov i sen...)
- sommarfest med kanske 60-70 pers, gryyyym kväll med härliga människor! (Tjejerna + gulli vann över killarna på kubb är viktigt att tillägga).
- bastu och bad nere vi havet.

Bilder kommer...

Nu ska jag sova, somnade runt halv 6 och gick upp vid 10 (så värt det), så har lite sömn att ta igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0