9,5 h

Idag hade vi det väääldigt lugnt på jobbet, knappt några barn alls. Men då kan man mysa lite extra med de som var där :) sorgligt att jag inte kommer jobba där på jättelänge nu. Så himla goa barn och personal med för den delen!

Sen träning, med bland annat 1500 på tid. Jätteroligt. Simmade en 50 fr direkt efter på 28.2 med kommando, så det var väl det enda som var någorlunda bra med den träningen. Eller ja, jag överlevde ju 1500 med så.

Tror jag börjar bli färdigpackad nu med, dock är inte min resväska full + att jag knappt inte har något i min ryggsäck, så brukar det inte vara.. Måste vara något jag glömt, men kan inte komma på vad. Vad det än är klarar jag mig säkert utan det, eller så har jag bara blivit bättre på att packa.

Vi åker från skövde vid 05 imorgonbitti, nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0