Curls

Kom precis hem efter ett pass på gymmet och är helt slut. Blir spännande att se hur (o)snabb jag är på syrapasset ikväll. Hehe. Vaknade vid halv 8 imorse, vilket jag gjort de senaste dagarna jag haft sovmorgon och inte behövt gå upp för jobb (eller kommit hem 7 från jobb och lagt mig för att vila lite). De håller på att byta fönster i alla lägenheter i vårt lägenhetshus och det låter rätt mycket så att säga. Men det är ju alltid skönt att vakna av en massa borrande, eller?
Nu ska jag låta mina muskler återhämta sig lite genom att lägg mig i soffan och kolla på film. Helt perfekt.

Snart åker vi till budapest (tredje gången för mig på ett halvår, ja jag trivs där). De andra gångerna jag varit där har det varit väldigt varmt och skönt som på bilden här under. Nu är vädret ungefär som här... Och vi ska träna ute. Lovely.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0