You make me

Gud vad effektiv jag varit idag, eller sen klockan 11 när jag gick upp. Varit och handlat, lagat matlådor även fast jag redan har en drös och bakat en kladdkaka med kolatäcke och hasselnötter på (lovade andreas att jag skulle baka kladdkaka i fredags... Men bättre sent än aldrig antar jag). Funderar på att gå upp till eriksborg och kika lite på sumsim reg sen i eftermiddag om jag orkar. 

Imorgon börjar vi med vår 10 veckor långa anatomi och fysiologikurs. Först väntar 5 veckor fysiologi och sen efter (över) jul 5 veckor anatomi. Tuff kurs, men kul saker att lära sig iallafall. De har till och skrivit på vår studiehandledning "21 december-1 januari juluppehåll... Dock ej = jullov :)" som om någon missat att vi inte har det! Men som sagt, det ska bli intressant så :) blir en vecka hemma över jul iallafall, alltid något! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0