Home

Sov som en stock hela natten och vaknade för första gången när klockan var 10 och det händer kanske 1 gång per år.. så hade nog lite sömnbrist trots allt. Men det är inte mitt fel, hehe. 
Var iväg och tränade en sväng på förmiddagen, sen har jag suttit i timmersdala och frusit i 2 timmar med lisa. Kollade på tymer-igelstorp så fick se lite kompisar i mitt gamla lag, träffa min kusin som spelar i tymer, kolla på fotboll och umgås med min fina vän = slog 4 flugor i en smäll, bra jobbat! 
Nu ligge jag död i soffan, äter choklad och orkar inte göra något, min förkyldning släpper aldrig heller. Så ska kolla på film och ta det lugnt med mamma resten av kvällen! Imorgon ska jag träffa lite vänner och hälsa på min träningskompisar på badet, de har km, innan jag åker tillbaka till västerås!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0