First night

Seg föreläsning om historik och sedan lunch med lärarna, det var min skoldag det. Sen har jag tränat med Västerås för första gången, ett mysigt pass med insim på 1k, "fartleks-serie" på 900 m (som jag var slut efter - är ju inte superbra tränad direkt) så kom huvudserien på 5k frisim i olika längder och farter, sånt passar mig bra. Så 7k i vattnet plus promenad till och från badet på typ 45 min har min träning bestått av idag. Tur att Jag har Frida som sällskap :)

har även hunnit med att fixa massa skolsaker, städat och varit nere vid hamnen. Nu ska jag lägga mig och läsa ett kompendie om profession och vetenskap - kul va? Bra sömnpiller!


Kommentarer
Postat av: Linn !:)

låter spännande, skönt att höra att du har det bra !:)
kram min fina !:)

2013-09-04 @ 23:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0